~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Sorry cik huda..


Salam untuk korang-korang sume..

Dengan ada nye entry ni, aku nak bagtau kat korang sume yang aku masih lagi bernafas ngan masih lagi meneruskan hidup...Allhamdulillah syukur pada Allah..

Bile aku nak renungkan balik apa yang berlaku kat hidup aku yang sekarang nie, everything is becoming worst and worst... Nothing yang terbaek untuk aku.. (Samada aku xbersyukur atau ada something yg lain).. Sorry to say, Neo u are loser...

Kadang tu, terdetik jugak kat hati aku, boleh tak aku nak let go all the thing here..aku nak lepaskan semua perjuangan aku kat sini..aku nak buang semua yang aku ada..


Aishh.... Loser always be a loser...

*****************************************************************************

Pagi yang sunyi...

Disebabkan beberapa kelas yang terpaksa dibatalkan atas sebab-sebab tertentu, aku pun decide nak gerak gi perpustakaan.. Even rasanye susah dan berat dalam hati, tapi perjuangan ni aku kene teruskan jugak..Xelok kalau aku berputus asa dan berhenti tgh-tgh jalan..

Gambar aku rembat google

Berseorangan ditemani dengan susunan buku di rak-rak perpustakaan.. Nyanyian lagu dari stesen radio Hitz.FM sahaja yang menemani aku saat tu.. Beberapa soklan daripada tutorial 3, gigih aku persiapkan walaupun dalam hati hanya memikirkan kenapa nasib aku begini..Kenapa aku ditakdirkan berseorangan di saat ini..Allah tarik nikmat itu semua, atau ini semua dugaan untuk aku..Bolehkah aku menjadi seorang yang kuat menghadapi semua ni...

Ahhh biarkan saje semua tu...

*************************************************************************

Aku terpana sekejap...


Ya Allah, rupenya masih ada hamba Allah yang menyedari kewujudan aku sebenarnye.. Ini sisipan aku jumpa dalam mailbox FB aku..

Setelah beberapa saat, aku sedar bahawa aku bukan berseorangan. Aku masih punyai kekuatan untuk meneruskan semua yang aku ada saat ini hingga ke penghabisan.. Aku cume perlukan sokongan ..Support... Tu je aku pinta..

Maaf cik Huda...

Aku lame dah xupdate blog ni, lepas aku dihurung pelbagai masalah, perjuangan yang belum habis perlu aku sudahkan. Teruk atau x, yang penting aku tetap kene teruskan..


Blog awak menarik jugak sebenarnye..Anyway, selamat datang ke dunia blogging.. Terima kasih sgt sebab sudi singgah blog ni..Insyaallah akan diupdate kelak..

Ya Allah, berilah aku kekuatan hadapi semua ini...

Selamat untuk korang..

6 Response for the "Sorry cik huda.."

  1. This comment has been removed by the author.
  2. Sme goes 2 me..i'm loser 2..so sad..=(

     
  3. Sama2 lah kita bersabar hadapi dugaan tuhan..

     
  4. haishh hidup lagik? haha okek gurau

    kejap aje loser2 phase nih. pasnih insyaAllah jadik org hebat. percayalah. aminnn

     
  5. hoho..thanks neo. segan sangat nih tibe2 muncul kat blog neo.huhu

     
  6. Rara says:

    neo, Allah itu sentiasa ada. Doakan moga tabah dan bersemangat dalam menghadapi cabaran dunia. Insyaallah awak akan sentiasa kuat. =)

     
Related Posts with Thumbnails