~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Life aku..

Baru2 ni aku dibelenggu dgn kerja yg xhabis2..setiap hari aku xcukup tdo..selalu tido kul 5pg pastu amik masa 2jam je untuk tido disebabkan oleh kerja yg xhabis2..kerja menyiapkan proposal untuk projek group aku..susah betul..due date dah dekat..hidup aku x terurus..aku jarang dah balik umah aku..keje byk sgt..aku lepak je kat umah member aku untuk siapkan keje..bahagian aku sepatutnye skit je..aku just kene design machine aku gune ironcad je..tapi bukan senang nak buat..naik xnak kene buat jugak..tu pasal la aku lambat tido..xcukup tido..te tibela masa nak anta proposal..group aku anta je apa yg ada..next week jumaat dah nak kene presentation..nasib baik masih ada mase seminggu untuk aku siapkan design and untuk aku buat simulation pada mesin aku..insyaalah aku dapat siapkan on time..

0 Response for the "Life aku.."

Related Posts with Thumbnails