~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Hakikat group member aku!!

Hari ni aku and group member aku sepatutnye ada appoinment ngan supervisor project pukul 2.30 untuk bincangkan pasal final project..Nak jadikan cter makin best,supervisor aku tibe2 batalkan appoinment kitorg..dia ada hal skit..makin menarik cter ni aku lak xtau supervisor aku dah batalkan appoinment tu..so kul 2 aku pun bangun tido..ye ar sebab penat pg td gi kelas.pastu aku pun siap2 ar..dengan semangat nak gi meeting..aku pun terus ar gi umah member aku..tiba nye aku kat sane, tgk2 rupenya dah dibatalkan..tapi dorang sume xbgtau aku awal2. aku ni rase agak kecewa ar jugak ngan apa yg dah group member aku buat kat aku..ye ar..maybe sebab aku ni sorg je..rumah pun lain2..so dorang abaikan je ar aku..kecewa gak ar aku..sebab, aku dah bersemangat da nak gi..aku sanggup la gi umah dorang dulu, dgn harapan nak ar "STICK TOGETHER" ngan dorang. "STICK TOGETHER" tu ayat yg dorang slalu pakai..tapi aku kecewa ar..dorang ni pandai je cakap..cakap je..buat nye tidak..xkisah ar dorg nak abaikan aku.. tapi xpe ar..aku tetap dah pilih group..apa dorang nak buat dorg buat ar..aku tahan je ar..dah nasib aku mcm nie..aku ni sorang..umah lain..so mana bleh sorg nak lawan ngan 4org kan..sapela aku ni..xkisah ar dorang xperlukan aku..abaikan je ar aku ni..anyway, kalau korang kene apa perasaan korang..nasib baik aku xterus gi GMi..kalau x buat penat je..harap je dorang ada henset mahal, tapi satu sms pun susah nak bg kat aku..apa salahnye, kalau sms aku n bgtau je x jd..so xnyusahkan org lain.Boleh ke aku terime just dengan alasan "LUPA".. Boleh ke diterime alasan tu..Ada 4org dalam umah tu satu group ngan aku.tapi sorg pun x ingt nak bgtau aku.."LUPA".. I hate this word. Kene byk bersabar aku ni..Aku minority..So apa bleh buat..Aku x pasti ar dorang ni sengaja or x sengaja..Harap dorang phm ar apa perasaan aku bile dorg buat camni..Sebab aku rase bengang sgt..

0 Response for the "Hakikat group member aku!!"

Related Posts with Thumbnails