~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

SukaRNye..

Kadang2 rasa Hidup Ni susah sgt ar...aku nak jaga hati org lain..kalau pentingkan diri je, mula ar org lain pandang pelik skit...otak nak kene fit..kene kutuk skit je aku dah x bleh..susah tul aku nak elakkan diri dari marah..penyakit tul ar marah tu...Bila buat sesuatu tu, aku kene ar pk utk org lain gak..kalau pk diri aku je, nanti ada pulak org lain yg tarik muka dari aku..susah kan..kadang x phm ar ngan org2 sekeliling aku nie..sama ada aku ni yg tak betul ataupun dorg??? ntah ar...kalau korang kene kongkong apa perasaan korang?? mesti bengang kan.. macam tu ar aku skang...tp bila duk jauh dari family tak ar kene kongkong...cuma..aku rasa dunia ni pelik je ar...nape la jadi camni...aku sedar ada gak org lain yg lagi susah dari aku...tapi hidup ni bg aku sukar...buat apa pun susah..kene puaskan hati org lain...haihh!!

0 Response for the "SukaRNye.."

Related Posts with Thumbnails