~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

keKeJaMaN keHiDuPaN!!!

Erm..lama gak aku x lepak tulis mende dalam blog nie...Aku bukan tau nak tulis pe.. Tapi ada ar skit aku nak cter.. Pasal pentingkan diri..korang kalau rasa benda tu penting kat korang tapi kalau korang amik je korang akan sakitkan hati partner korang yg lagi satu..so apa pendapat korang..Nak bersikap kejam??? Atau nak lepaskan je.Biar ar korang terseksa walaupun benda tu penting tuk korang..Bg aku ar, kalau aku kat pihak korang... aku pentingkan diri je..terpaksa ar.."Dunia mmg mcm ni".. mmg nampak cam selfish kan (jual ikan) tapi terpaksa ar...lagi2 kalau benda tu penting gler..xkan korang sanggup korbankan..baik korang pk panjang dulu...benda ni depend kat individu gak ar..ada yg kejam ada yg x..tapi kalau aku, aku kejam gak ar...wakakaka!!! mungkin sebab tu ada gak orang x suka aku..nasib ar... ni aku..dah aku camni..betul x..benda ni pernah jadi gak kat aku..tapi kesudahhannye aku terpaksa bersikap kejam..dunia mmg camni seyy...walaupun aku terpaksa lukakan hati partner aku...nak buat camne...dunia dunia...kene tahan ar beb..bukan senang mau hidup.hehe..xtau apa akan jadi kat aku lepas buat sume ni.maybe ada balasan kot...sendri buat sendri tanggung ar beb...

0 Response for the "keKeJaMaN keHiDuPaN!!!"

Related Posts with Thumbnails