~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Exam

Tgh exam..Baru lepas satu paper..ada 5paper lagi menanti..Tapi...apa yang aku buat..main..lepak..tido..xstudy..Aphal ngan diri aku nie...


Wei korang2 sume..apsal dengan aku nie..kenapa aku xnak study..orang lain sume sibuk study..kenapa aku malas..

Arghh..

Malas ni penyakit korang tau x..Xtau kenapa aku malas sgt ni..Penyakit keturunan ke? ahh.. jgn nak buat andaian sendiri..Tu ko sorang je pk..Malas ni penyakit ko.. tggal esok je..pastu isnin..malam dah ada paper Static and Mechanicsm. Apsal nie..aku dah takut nie..Ngantuk..

Rileks2..Guna ayat waktu SPM dulu.. "Tenang je"..
Apa nak tkt..sume bende dah blajar..cuma nak ingat balik je..betul jugak..

Camne ngan kelas subjek yang aku xphm? mcm kelas engineering material? camne..
haha..Tu ko pk sendri ar..

Wehh...

Xkisah ar..So ada masa study lagi kan..so Study ar..ko tggu apa..mata aku ngantuk ar beb..Bole tido jap x (malas)..

Atooyaai..Sebenarnye masalah ni xkan selesaipun..bersedia je ar..


0 Response for the "Exam"

Related Posts with Thumbnails