~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

Alahai nasibb...

Haha..asalamualaikum sume..akhirnye aku online..Sejak dua menjak ni, aku bekerja keras..(rajinn)..xtau ar nape aku rajin sgt.sume keje aku buat..over time aku amik..tu la routine harian aku..I miss my life at KL..bg aku time blajar kat KL lagi best daripada aku lepak kat penang nie..macam2 kejadian jadi baru2 nie..haih..Ada sekali tu aku drive motorsikal aku, then ntah mcm mn aku x perasan terus terlanggar kete org..tapi yg pelik tu, aku rilek je..tgk kete org tu..dia bsing2..aku pun rilek..aku tau aku salah..so untuk berbudi bahasa, aku minta maaf ar kat dia..dia mintak RM200..ingat aku bodo ke nak bg dia RM200..Dengan selambe aku kata " Rm100 xleh ke cik"..pastu dia pun cakap ok la..seratus pun seratus la..yg aku tensen body moto aku patah..cett..bile mase aku nak pi tukar..bukannye ada masa..

0 Response for the "Alahai nasibb..."

Related Posts with Thumbnails