~CuCuK AnGiN~

~Taukeh~

I'm Back To KL...

Selamat Hari Raye kat kawan kawan sume..walaupun aku xberaye tahun ni...Tapi xpe ar..dah nasib aku macam nie..Anyway..Hari ni aku dah sampa KL..aku dah balik umah sewa aku..Isnin ni time untuk ke GMi semula..Routine for class..haha...
Seronok gak aku rase..cume hari ni sunyi skit ar..kawan2 sume belum balik lg..aku je yg balik awal..tapi xpe..aku leh rehat2..kemas sume baju2 aku..yg penting sekali kemas computer nie..tu yg paling penting...haha...
KL...Lama xbalik KL..rase dah nak dekat 3bulan lebih jugak la..Report aku xsiap lg..Log book pun xsip..Propsal projek pun xbuat lagi..haha..rilek je aku nie...hari isnin dah ar nak kene anta report..mati mati..xpe2...yg penting tenanggg je..huhu..

0 Response for the "I'm Back To KL..."

Related Posts with Thumbnails